Zmarli m ówią! - jasnowidz Krzysztof Jackowski o swoich kontaktach z duchami




Uploaded by: Fundacja Nautilus

Video Description:
Jasnowidz Krzysztof Jackowski opowiada histori
ę poszukiwań człowieka, którego bezskutecznie poszukiwała rodzina i policja. Dopiero głos ducha zmarłego i informacja od niego pozwoliły jasnowidzowi odnaleźć zwłoki.

Tags for this video: {{2}}

Category: Travel

Share This Video:       StumbleUpon       del.icio.us       Reddit       Bookmark4You       digg       Furl       Spurl       Simpy       YahooMyWeb


URL 
Embed Code 


Warning: trigger_error() expects at most 2 parameters, 3 given in /home3/hotlook/public_html/video/include/youtube_func.php on line 106
About the uploader:
Full Name
GenderUnknown
See more videos uploaded by Fundacja Nautilus



Related Videos
Śmierć Madzi wielkie oszustwo JackowskiWkr ótce czeka Nas wielka wojna? (wizja Krzysztofa Jackowskiego) Andrzej Lepper nie żyje | jasnowidz o jego śmierci!
Śmierć Madzi wielkie oszustwo JackowskiWkr ótce czeka Nas wielka wojna? (wizja Krzysztofa Jackowskiego) Andrzej Lepper nie  żyje | jasnowidz o jego śmierci!
Jasnowidz Jackowski m ówi o 2014 cz.2 koniec świata UFO NWO KRYZYS KOŚCIÓŁ EVP-21-Transkomunikacja G łosy Duchów Odkryta Prawda(MAXIMUS).mp4 UFO - Najciekawszy nakr ęcony wypadek w historii
Jasnowidz Jackowski m ówi o 2014 cz.2  koniec świata UFO NWO KRYZYS KOŚCIÓŁ EVP-21-Transkomunikacja    G łosy Duchów Odkryta Prawda(MAXIMUS).mp4 UFO - Najciekawszy nakr ęcony wypadek w historii



Comments for this video: Show || Hide
Comments for this video on YouTube
4:32.`...poczulem ... ( 2 years ago by yogipl75)
4:32.`...poczulem jedno slowo-Szukaj mnie obok kopca na kartofle`;D
Ja Powiedzial Bym ... ( 2 years ago by Array)
Ja Powiedzial Bym To W Ten Sposob. -- To Ty Jestes Ta Jaznia, Ktora Nazywamy Dusza. W Momencie Przejscia Na Droga Strone, Opuszczasz Cialo, I Przechodzisz Na Wyzszy Poziom Jazni. Cialo Czlowieka Uzywamy Jako Tzn. Wechikol, Ktory Pozwala Nam Przebyc Z Jednego Punktu Rozwoju Na Drogi. Pomaga Nam Przejsc Lekcje Zyciowe, Ktore Za Pomoca Wolnej Woli Dana Nam Przez Stworce, Jestesmy W Stanie Nauczyc Sie, Tych Lekcji Zyciowych. Pozdrawiam. :-)
Czasem zadajemy ... ( 1 year ago by TOMEK GREENTEA)
Czasem zadajemy sobie pytanie...Co bys zrobil, gdybys byl Nim?. Po stylu bycia i sposobie zachowania, mozna przewidziec pewne sytuacje w zyciu czlowieka.
Array ( 1 year ago by monika wilk)
ludzka g
łupota jest nie wierzyc w nic czyli ten kto uwaza ze zyje na ziemi tu przypadkiem moze utozsamic sie bydłem
Array ( 1 year ago by We Les)
Polecam ksi
ążkę pt. Religie a realia
Żadnych, dzięki ... ( 2 years ago by tamtaramtam12)
Żadnych, dzięki temu myślę logicznie.
Natomiast Jasno- ... ( 2 years ago by Array)
Natomiast Jasno-Widzenie.. Moim Zdaniem Jest To Umiejetnozc Wyciszenia Sie I Wejscia Na Wyzszy Poziom Jazni, Wejscia W Czestotliwosc Osoby Z Ktora Chcemy Sie Zkomunikowac. Cos Na Zasadzie Channeling'u, (Nadajnik Odbiornik). Czesto Zdaza Sie Iz Jasnowidz Wchodzi Na Wyzszy Stan Jazni, I Czerpie Informacje Z Tzn. "Akashic Record". Ale Tutaj Zaczyna Sie Praca Z Opiekunami.... Pozdrawiam.
xD genialnie to ... ( 2 years ago by Bagcyl)
xD genialnie to wychwyci
łeś
Array ( 2 years ago by Alicja Lustrzanka)
S
ądzę podobnie. Demony często jawią się jako przyjazne człowiekowi. Dopiero w momencie odwrotu pokazują prawdziwą twarz. Na pytanie, czy wiedzą, że Jezus jest synem Bożym w ciele człowieka - zaprzeczają.
POSIADAMY DUSZE! ( 2 years ago by Master Prawda)
POSIADAMY DUSZE!
Array ( 2 years ago by WestSide1995183)
TO NIE ZMARLI DAJ
Ą MU TE INFORMACJE TO DEMONY SIĘ Z NIM KOMUNIKUJĄ !
aha... polecam ... ( 2 years ago by marekmaxpabianice)
aha... polecam jednak wrocic do szkoly podstawowej... XXI wiek niby mamy
A jak one do ciebie ... ( 2 years ago by bonnave)
A jak one do ciebie m
ówią?
To ja proponuje ... ( 2 years ago by tamtaramtam12)
To ja proponuje powr
ót do nauki aby popracować nad swoim rozwojem duchowym,Ponieważ później w obliczu śmierci będzie za późno. Im wcześniej tym lepiej.
Array ( 2 years ago by Babagula89)
jak d
ługi czas???
Array ( 1 year ago by Krzysiekgogo)
tego si
ę słuchać nie da!
Array ( 2 years ago by Array)
czekamy na ksi
ążkę, serdecznie pozdrawiam Pana
Kiedy nowe wizje na ... ( 2 years ago by MieszkoPierwszy966)
Kiedy nowe wizje na temat "
świder-kobierc" ?!
Array ( 2 years ago by veckas1)
Cz
łowiek 'chce' mysleć ze człowiek posiada duszę, inaczej dla niego zycie nie miałoby sensu, prawda jest taka ze jak coś jest niejasne to wtedy zaczyna działać wyobraźnia, prawdy nie znamy, a Jackowski to zwykły oszust zarabiający na ułomnych ludziach.
czesc 4 A jesli ... ( 1 year ago by Bogdan Lacki)
czesc 4 A jesli chodzi o Benedykta Szesnastego to on bedzie jeszcze raz kandydowal na Papieza i bedzie wybrany ale kiedy tego narazie jesze nie wiem SERDECZNIE WSZYSTKICH POZDRAWIAM BOGDAN Z BELFASTU email-bogdan.lacki@hotmail.com tel kom-0044-7424965825 A jesli chodzi dodam tez o to dlaczego Papiez zrezygnowal ja poprostu do niego przemawial DUCH SWIETY tak jak czyni to do mnie .A ja sie ofiarowalem Bogu na oltazu w 2005 r w CZERSKU pomorski i pamietam jak we mnie wstepowal DUCH SW. na Oltazu
czesc 2 a jesli ... ( 1 year ago by Bogdan Lacki)
czesc 2 a jesli chodzi o rozmowy z pogranicza smierci to ja dostalem tak wielka laske od Boga tak jak juz wczesniej panu pisalem na meilu do pana chociaz nie dostalem emaila zwrotnego ale jak pana rozumniem moje przepowiednie co do wyboru Papieza sie jak pan mysli nie spelnily ale ja panu musze napisac i sprostowac ze nastepnego dnia po wyborze Papieza Franciszka z Argentyny to to co Bog do mnie powiedzial to to ze Franciszek juz nie dlugo bedzie wzywany przez Boga do siebie .
fascynujaca ... ( 2 years ago by L0k0cHoJniCe)
fascynujaca postac.niecierpliwie czekam na ksiazke
Array ( 1 year ago by MAXIMUS7018)
Antymateria zosta
ła już odkryta przez naukę Zderzacz hadronów odkrył cząstki antymaterii Atomy ujemne które



Share this video with a friend:

Your name:
Your email:
Your friend's name:
Your friend's email:
Your message:





About Us     FAQs      Privacy Policy     Terms of Use      Contact Us


Disclaimer: We are not affiliated with YouTube.com or any of his affiliates